HTML

Rácsodálkozni a világra

Friss topikok

  • Hökkentő: Ez én vagyok kicsi koromban. :D (2014.07.13. 09:58)
  • SA: A harkányra néző nem olyan szép, a hegyek, a felhők ezt a látószöget jobban megtisztelté... (2013.12.20. 19:27)
  • SA: Nem kell köveket hordanunk sem magunkban, sem a zsebünkb folyó is leteszi. A nagyokat előbb, ... (2013.12.20. 19:13)
  • SA: Köszi a köszöntést! Nem is emlékszem, mikor is kezdtem ezt a blogot. Csak annyit akarok vele, hogy... (2013.03.30. 07:33)
  • SA: Ugye milyen aranyosak! Ők a legkisebb gyerekeim. (2013.03.19. 19:10)

Címkék

2010.09.05. 09:51 Hökkentő

Kémény, kémény, kémény, kémény, kupola, torony

(Pécs, 2009. )

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://feny-kep.blog.hu/api/trackback/id/tr216012131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skyppy 2010.09.05. 10:16:44

SA, nagyon érdekes meglátásaid vannak, mármint a fotóid.....:-)) a művészitől, a jó erős meghökkentő-ig...:-)) ez pl. tetszik, a kacsaszemes elborzasztott, a csirke aprólék meg meghökkentett.....de szerintem éppen ez is a célod:-)))

SA 2010.09.05. 10:31:43

A kacsaszemmel az volt a célom, hogy teszteljem a "közönséget", de ezt írtam is. Még mindig nem értem, miért "természetesebb a bdsm kötözött test, mint az étel előkészítési folyamatának melléktermékei. :O

skyppy 2010.09.05. 12:55:53

mert azt nem mutogatják úton útfélen, soha nem volt tabu, és nem képezte a polgárpukkasztás részét.....:-)) amúgy olvastam miért tetted be, de ki szavazta be a nap képének?:-))

SA 2010.09.05. 13:27:20

Szerintem az a rengeteg számunkra ismeretlen blogoló tömeg, akik a blogol 90%-át teszik ki, és valahol tizenévesen az emó és a lédigaga közt vannak félúton a fejlődésben. Ezeket észre se vesszük, edig ők a többség, annyira megvagyunk egymás közt.

2010.09.05. 13:33:21

talán a felnőtteknek eleve csak olyan képeket kéne jelölni nap képének, ami a "tizenéves emós-gagás fiatalok" épülését szolgálhatná? azt teszel a blogodba, amit akarsz, de muszáj jelölni is a nap képe választásra? ha egyszer jelölted, akár be is szavazhatják, és akkor ne hárítsd rájuk a felelősséget, mert ez álszent viselkedés...

SA 2010.09.05. 13:55:43

Látom, névtelen, nem olvastad az előzményeket, és most próbálsz azok hiányában okos lenni. Egyébként meg hol vannak itt felnőttek? Én egyet se látok! Ja, és köszi, hogy akkor megszavaztad a képet! Remélem, máskor is megteszed!

skyppy 2010.09.05. 14:44:41

:-))).......szavazni kellene, melyik napképének berakott fotó szolgálja a fiatalok épülését...erre nagyon kíváncsi volnék:-)))))

skyppy 2010.09.05. 14:45:04

végül is nem mindegy, hogy épül, vagy leépül.....-))))

2010.09.05. 14:50:48

olvastam az előzményeket, és téged hittelek felnőttnek, eszerint tévesen :-) nem szavaztam meg a képedet, nem vagyok emós-gagás, hisz azt írod, azok szavazták meg :-) nem szavazok meg továbbá kötözött nős képeket se, csak arra próbáltam utalni, de úgy látszik nem érted, hogy aki jelöl egy képet, az is felelős érte, nem vonogathatja a vállát, hogy "dahát minek szavazták meg?" tényleg nem vagy felnőtt :-)

skyppy 2010.09.05. 14:52:25

kár ezen összeveszni, ha mindenki felelősséggel tenné a dolgát ez az egész meg sem történt volna.....:-)))))))))

amerika24 2010.09.05. 15:34:50

...én nem vagyok "tizenéves emós-gagás fiatal"...de el kell árulnom mégis szavaztam a képre... ...és hogy mért is ?...csupán ügyesnek tartom SA-t, hogy így ki tudta emelni a szemeket...nekem sosem sikerül egészben, mindig szétroncsolom...

SA 2010.09.05. 15:37:08

Hát igen, névtelen, felelős vagyok. Két kacsaszem, egy összetett gyomor, meg ilyenek bűnében. Ha csak harminc-negyven évvel ézelőtt élnénk, ez napi élmény lenne neked is, amint anyád csirkét vág, a család összefogna, és egy disznóvágással csökkentené a kajaköltséget, úgy hogy ízletesebb és egészségesebb hús"termékeket" "fogyasztan". Akkor még különbeket is látnál. Tyű, azok a régi felnőttek, amint bontották az állatokat, és csak úgy jöttek ki belőle a belsőségek! Bezzeg most itt a szép új világ! A parizerben már csupa gusztusos dolog van, legalábbis azt hiszed, mert nem látod. És manapság nem a sonkát kötözik otthon az emberek hanem egymást. Szerinted, ez az én felelősségem. Legyen! De én viszont nem ítélkezem ám a szavazatot nyomkodók felett. Ez van, ténymegállapítás. És egy tanács névtelen! Nehogy hentesnek menj! Az emberkötözéstől való viszolygásodat meg tartsd meg, mert javadra válik! Én meg keresek a neten egy gag számot, mert még egyet se hallgattam. Az én mp3 játszómón más számok vannak. Aztán visszatérek rá. Az is lehet, hogy tetszeni fog, bár az eddigi ismeretem szernt kicsi a valószínűsége. És még egy dolog névtelen! Úgy 12 év felett már érettnek tartok egy embert, hogy egy állati szervet a helyén kezeljen. Kötözött ember látványára még nagyon nem.

SA 2010.09.05. 15:44:04

Amerika! Nyúzd le a bőrét, és az orrcsont feletti mélyedésre tegyél egy erősebb, de nem nagyon éles kést merőlegesen a fej hossztengelyére. Üss rá a kés hátára kalapáccsal. Ekkor szétnyílik a koponya, az agykopony és az arckopony elválik. Ha nem ütöttél túl nagyot, a szemek egyben kifordulnak. A csőrt, a taknyos orrcsontot a kutyának adhatod, az agykoponya meg jó a levesbe. Ha jól megfől, könnyen szétpattinható, és az agy igazi csemege. Meg az arcizmok is ehetőek. Ha van kedvem, a nyelvet is kiszedem, leforrázom, megpucolom, és a levesbe megy az is. :D::D:D:D:D:D:D

2010.09.05. 15:44:04

szélmalomharc semmiért

2010.09.05. 15:46:08

se vége, se füle, se farka ennek szerettem volna hozzászólni, de csak részlethez tudtam volna egészében semmi értelme

SA 2010.09.05. 15:55:19

Fejtsd akkor ki egészben! Ha értelmes, érdekel! Meg mondjuk valami támasz, ami alapján megtudom, emberi lény vagy-e, vagy csak egy nemlétező névtelen. :D:D:D

egy 2010.09.05. 15:57:29

1 fejtsd ki :)
süti beállítások módosítása