HTML

Rácsodálkozni a világra

Friss topikok

  • Hökkentő: Ez én vagyok kicsi koromban. :D (2014.07.13. 09:58)
  • SA: A harkányra néző nem olyan szép, a hegyek, a felhők ezt a látószöget jobban megtisztelté... (2013.12.20. 19:27)
  • SA: Nem kell köveket hordanunk sem magunkban, sem a zsebünkb folyó is leteszi. A nagyokat előbb, ... (2013.12.20. 19:13)
  • SA: Köszi a köszöntést! Nem is emlékszem, mikor is kezdtem ezt a blogot. Csak annyit akarok vele, hogy... (2013.03.30. 07:33)
  • SA: Ugye milyen aranyosak! Ők a legkisebb gyerekeim. (2013.03.19. 19:10)

Címkék

2010.07.20. 16:55 Hökkentő

Isten, a Felettébb Könyörületes, a Felettébb Irgalmas nevével. A dicsőség Istent illeti, a teremtmények Urát, a Felettébb Könyörületest, a Felettébb Irgalmast, az Ítélet Napjának birtokosát. : Csak Téged imádunk, és csak Tőled kérünk segítséget. Vezérelj bennünket az Egyenes Útra! Azok útjára, akiket kegyedben részesítettél, ne azokéra, akiket haragvásod sújt, se az eltévelyedettekére! (Al fatiha a Koránból)

(Szigetvár, Szent Rókus Plébániatemplom, 2009. )

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://feny-kep.blog.hu/api/trackback/id/tr896012205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amerika24 2010.07.20. 19:32:59

...nagyon szép...a kettő egyben... ...érdekes, hogy nem az én stílusom ez a fajta bejegyzés, és mégis teljesen levesz a lábamról... ...van egy ima, amit nem tudok kívülről, de sokszor hallottam már...pont így elgyengülök tőle, mint most ettől... "...az Úr az én pásztorom..."...talán Dávid zsoltárja...de nem vagyok biztos benne...:o

SA 2010.07.20. 20:26:38

Dávid zsoltára. De itt most nem az ima tartalma a lényeg, hanem, hogy mi is ez az ima. Ez az, amit minden hithű muzulmán naponta hatszor elimádkozik Mekka felé fordulva. Ahogy a valóság és az árnyék kettős, ennek a templomnak is kettős a múltja. Az 1690-es évek óta a katolikus, előtte muzulmán meccset volt.

amerika24 2010.07.20. 20:33:26

...megint tanultam valamit...:)...a muzulmánok imáját olvashattam... ...sosem tudtam mit hadarnak, nekem érthetetlen nyelven ... annyira , s olyan sokszor...:)

SA 2010.07.20. 21:13:07

Lailahilallah... Biszmillah... :D:D:D Pécsett a belvárosi templomban van kiírva a falon, ott tanultam meg mise közben.
süti beállítások módosítása