HTML

Rácsodálkozni a világra

Friss topikok

  • Hökkentő: Ez én vagyok kicsi koromban. :D (2014.07.13. 09:58)
  • SA: A harkányra néző nem olyan szép, a hegyek, a felhők ezt a látószöget jobban megtisztelté... (2013.12.20. 19:27)
  • SA: Nem kell köveket hordanunk sem magunkban, sem a zsebünkb folyó is leteszi. A nagyokat előbb, ... (2013.12.20. 19:13)
  • SA: Köszi a köszöntést! Nem is emlékszem, mikor is kezdtem ezt a blogot. Csak annyit akarok vele, hogy... (2013.03.30. 07:33)
  • SA: Ugye milyen aranyosak! Ők a legkisebb gyerekeim. (2013.03.19. 19:10)

Címkék

2010.07.03. 09:41 Hökkentő

Egy fintika asszony portréja

(Imatrankoski, 2008. )

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://feny-kep.blog.hu/api/trackback/id/tr646012227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amerika24 2010.07.03. 09:51:09

...érdekes, ahogy te végzed a tanítást...:o...mert ahogy vesszük, ez bizony az...olyan szavakat használsz, amit ha nem ért az ember, temészetes, hogy utána néz...:):):)...no meg persze ha érdekli őt az itt felrakott képek...:):):) ...azért kíváncsi lennék, hány olvasód tudta egyből mit is jelent a fintika szó ???...

SA 2010.07.03. 10:01:27

Azért tettem fel, hogy megmutassam, milyen fehér a bőre az arcpirosító ellenére is. Ez a népcsoport hihetelenül világos bőrű és fekete hajú. Beírtam a régebbi portrékhoz is az etnikai hovatartozásukat, amennyiben ők azt büszkén vállalták. Majd nyitok egy blogot Európa és a világ el nem ismert nemzeti kisebbségeiről. Magyarországon is élnek ilyen népcsoportok.

amerika24 2010.07.03. 10:48:51

...kicsit úgy tűnik, mintha festett lenne a haja...:)..mert olyan vadcseresznyés színű...de bőre az tényleg világos...:)

SA 2010.07.03. 10:59:12

Ez fekete, csak nem tudtam a bőrszint és a hajszínt egyszerre visszaadni. Az a közepesen vékony szálú fekete, nem az a mongoloid vastag szálú. Kézzel ondolálják, vagyis ujjal tekergetik, hogy hullámos tincsekben álljon. Megnéztem a hatásodra a gúglén. A wikipédián romani (kalderás) csoportnak tartják. Hát, nem tudom, nem olyan a nyelvük. A viseletük sem. Csak és kizárólag népviseletben járnak.

amerika24 2010.07.03. 11:44:55

...vajon milyen lehet a népviseletük ???...hú, ez most nagyon érdekelne...milyen ruhában járhat egy ilyen csodálatosan szép nő...:o

Hun 2010.07.07. 20:22:42

Ezek Finnország rákfenéi. A finn sajtó állandóan tele van az általuk elkövetett gyilkosságokkal, erőszakos bűnügyekkel. Ti meg itt rajongtok értük? Élnétek velük, lelohadna a rajongásotok!

SA 2010.07.11. 15:41:35

Ezt a kommentet sem vettem észre, kedves Hun. Nem rajongok senkiért, de nekem szimpatikusnak tűntek. Lehet, hogy vannak köztük bűnözők, de melyik nép, amelyik fiai közül nne akadhatna? Mondjuk a finnek eléggé odavannak magukért, a kaalók meg nagyon tartják a saját társadalmi szabályaikat, de én nem látok egyik oldalról sem olyan veszélyt, ami ne lenne kezelhető. Magyarországon sem, ha nem szítják. A másik oldalról, meg a te oldaladról is Hun!
süti beállítások módosítása